EMS
Συγκριτικά με την συμβατική προπόνηση με βάρη, ενεργοποιούνται και εδώ οι βαθύτεροι μύες, γεγονός που οδηγεί στον καλύτερο εσωτερικό συγχρονισμό των μυών.
Με βάση αυτά τα επιστημονικώς αποδεδειγμένα δεδομένα μπορείτε να έχετε πολύ πιο σημαντικά αποτελέσματα και σε μικρότερο χρονικό διάστημα.
Δεδομένης της διάρκειας και της έντασης των συσπάσεων των μυών, το αποτέλεσμα μίας, έως και 20 λεπτών, προπόνησης με EMS μπορεί άνετα να συγκριθεί με αρκετές ώρες συμβατικής γυμναστικής με βάρη, γεγονός που με την σειρά του σημαίνει γρηγορότερα ορατά αποτελέσματα. Μια φυσιολογική προπόνηση στο γυμναστήριο, συμπεριλαμβανομένης της προθέρμανσης, αντιστοιχεί σε 2-3 ώρες τη φορά.
Για να δείτε και να αισθανθείτε τα αποτελέσματα πρέπει να προπονείστε τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, δηλαδή 6 ώρες ή περισσότερες ανά βδομάδα.
Πολλοί άνθρωποι δεν έχουν την δυνατότητα να αφιερώνουν αυτόν τον απαιτούμενο χρόνο για να γυμναστούν και να διατηρήσουν την φόρμα τους.
Με το EMS χρειάζεστε μόνο 20 λεπτά την εβδομάδα για να δείτε ασύγκριτα αποτελέσματα σε σχέση με τις αμέτρητες ώρες που χρειάζεστε με την συμβατική γυμναστική.
 
TRX
Η μέθοδος γυμναστικής TRX έχει πολλά οφέλη καθώς γυμνάζει όλο το σώμα, βοηθά στη διατήρηση της οστικής μάζας, ενεργοποιεί το μέγιστο αριθμό των μυϊκών ινών και εκτοξεύει στα ύψη το μεταβολισμό.
Πρόκειται για έναν ανθεκτικό ιμάντα με λαβές, με τον οποίο μπορείτε να γυμνάσετε όλες τις μυϊκές σας ομάδες με μία άσκηση και ειδικά τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους σας. Με πιο απλά λόγια, είναι ειδικά λάστιχα που κρέμονται από το ταβάνι του γυμναστηρίου και εσείς τραβάτε χρησιμοποιώντας μόνο το βάρος του σώματός σας.
Είναι, δηλαδή, ένας τύπος άσκησης που χρησιμοποιεί τη βαρύτητα και το βάρος του σώματός σας, με σκοπό να αναπτύξετε δύναμη, ισορροπία, ευλυγισία, σταθερότητα κορμού και αρθρώσεων και συντονισμό, αυξάνοντας την οστική μάζα και αποφεύγοντας κακώσεις και τραυματισμούς.
Το TRX θα σε βοηθήσει να αυξήσεις όχι μόνο τη δύναμη του σώματος σου αλλά και να κάψεις τις επιπλέον θερμίδες που έχεις καταναλώσει. Παράλληλα θα σε βοηθήσει να ενεργοποιήσεις περισσότερους μυς με αποτέλεσμα να βελτιώσεις την όψη του σώματος σου και των κοιλιακών σου.

 

PILATES
Εκτός από την αυξημένη ευελιξία, οι ασκήσεις Pilates βοηθούν στην βελτίωση της στάσης του σώματος και προλαμβάνουν τους τραυματισμούς. Η συνεχής εξάσκηση ενισχύει και διαμορφώνει το σώμα από μέσα προς τα έξω. Οσοι κάνουν ασκήσεις Pilates διαπιστώνουν ότι δεν είναι μόνο το σώμα τους που επωφελείται. Πολλοί αισθάνονται ότι ανοίγει το μυαλό τους και τους ανακουφίζει επίσης από το στρες, όπως ακριβώς και η γιόγκα.
Οι ασκήσεις Pilates βοηθούν επίσης στην ενδυνάμωση της σπονδυλικής στήλης. Μετά από μια τακτική θεραπευτική αγωγή μπορεί κανείς να παρατηρήσει αύξηση της κινητικότητας των αρθρώσεων του ατόμου, ένα πιο επίπεδο στομάχι, λεπτότερη μέση και μηρούς, καθώς και βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος.
Επειδή οι ασκήσεις Pilates είναι ήπιες και δεν συνεπάγονται μυϊκή καταπόνηση είναι ιδανικές για όσους αναζητούν την αποκατάσταση μέσα από τη σωματική θεραπεία. Θεωρούνται, επίσης μια πολύ καλή προπόνηση για τους ηλικιωμένους και τους ανθρώπους που έχουν υπερβολικό βάρος, επειδή δεν χρειάζεται να κάνουν άλματα ή άρση βαρών. Εκείνοι που έχουν προσβληθεί από αρθρίτιδα θα εκτιμήσουν επίσης ιδιαιτέρως τις ασκήσεις Pilates, δεδομένου ότι βοηθούν στη μείωση της δυσκαμψίας των μυών. Επίσης, ακριβώς επειδή προάγουν την καλή στάση του σώματος, βοηθούν στην πρόληψη της οστεοπόρωσης.
Τέλος, οι ασκήσεις Pilates είναι ιδανικές για τις γυναίκες που γέννησαν γιατί τις βοηθούν να επανακτήσουν το σώμα που είχαν πριν την εγκυμοσύνη, καθώς παρέχουν ιδιαίτερα αποτελέσματα στην περιοχή της κοιλιάς.